Skip to content
Styczeń 21, 2008 / junemiller

co mi ludzie piszo…

ponizsze komentarze pochodza z digartu, gdzie wstawiam od dluzszego juz czasu swoje foty. kiedys bardzo przejmowalam sie kazdym komentarzem, jego tonem, krytyka – ale po twardej szkole na onephoto i plfoto ( gnioto foto ostatnio niestety) nabralam naprawde sporego dystansu do tego „co mi ludzie piszo” i jak;). kiedys byly tylko galerie, albumy, spotkania autorskie a teraz mamy internet i mozliwosc imponujaco szybkiego przekazu – slow, obrazow, dzwiekow. fajne to i tyle. wystarczy poczytac to co ponizej a juz sie robi kolorowo, zabawnie, surrealnie, glupawo…ludzko. a przeciez nic co ludzkie nie jest mi obce:)

wszystkie komentarze zostaly przytoczone z zachowaniem oryginalnej skladni i ortografii. autorom komentarzy serdecznie dziekuje i pozdrawiam:)
*Pomijam jakość zdjęcia oraz „walory artystyczne”? Zdjęcie ocieka sadyzmem + trupie kolory po prostu nie podoba mi się ochyda

*a co to ma być

*kolejne zdjęcie, którego nie rozumiem…
…w jaki sposób łączą się: sosna stojąca na uboczu, rózowy materac, różowe pływaczki-naramienniki, młoda kobieta ubrana w coś co trudno zakwalifikować do jakiejś konkretnej grupy ubrań( szlafrok?), ta sama kobieta nosząca obuwie w stylu z lat 70′ – 80’…i te wszystkie przepalenia
hmm…
fashion…

przepraszam nie rozumiem ;/

*pan Czesiu udostepnił Ci swoje miejsca intymne?

*może ja już mam takie zboczenie zawodowe , ale te płytki i wanna mnie dobijają

*modelka jest ble, ale chodzi tu o zdjęciwo, a nie modelkę, nie wiem mi się owe zdjęciwo bardzo podoba, a jak patrzę na tą kobietę to przechodzą mnie ciarki, ma coś w spojrzeniu co… no sama nie wiem jak to określić, mi się wydaje, że patrzy na mnie tak jakby znała wszystkie moje grzechy, jest taka wyniosła, to spojrzenie przytłacza. Według mnie najlepszy DD w ostatnim czasie

*tak jak istnieje solarium to modelka chodzi chya na moonarium

*o matko boża o rany boskie, klękajcie narody Jako fotografia niby jest ok. I pewnie wszelakie niedoskonałości są zamierzone, nie powinno się oceniać postaci lecz całość.. Przyznam, że postać tu występująca jest jakaś dziwna w sensie, nie ma jakiegoś porządku, symetryczności itd. a oświetlenie nie pasuje do tła :/
Mnie się ogólnie nie podoba niestety.

*smiercionosne

*noga mi nie pasuje, wrecz mnie odrzuca.

*chcialbym tylko powiedziec ze mnie zmasakrowalas bardzo sympatycznie tym zdjeciem i ze oddam nerke za print

*a czy mogę zaproponować podciągnięcie leveli na prawym zdjęciu? teraz jest ono lekko przygaszone (chyba że to efekt zamierzony).

*hmm, bo zawsze myslalem ze jestes facetem, hmm

*moża byś spróbowała zdjęć z mężczyznami.?
czy nie ma kandydatów

* tylko tarło Ci w głowie…

*ostatnie prace bardzo bardzo sie podobają..kojarzą mi sie z czyms…niepamietam z czym :/

* kazda rasa istot na tej planecie ma swoje naturalne proporcje i zaburzenie ich wzbudza litosc, obrzydzenie, smutek albo smiech Tyle w temacie

*twoje oczy sa na wage zlota

* jej…masz masz fajnego ptaka , ja zawsze chcialem miec małpke ,od miles davisa wole stary dobry sextet komedy ,ale i tak jest tu milo ,pozdrawiam

*Co wy tak ostatnio wszyscy z tymi efektami.. ^^? Jak zwykle, fajne modelki(BTW ta przypomina mi do złudzenia moją koleżankę) i technicznie.. ale czy ręka miała tak wyglądać na pewno? No i mój pan z kółka by się pewnie przyczepił tych ostów na ustach, czy to aby zaraz nie obniżają czytelności.

*sutek jej wyskoczyl przez stanik, pewnie nie byl jej i chce sie uwolnic
ten akcent wydaje sie byc wstretniasty

* Nie wiem jakie były opinie wcześniej ale z tymi dobrymi na pewno się zgadzam

3 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Ann / Sty 21 2008 7:55 pm

    Przy niektórych naprawdę nieźle się uśmiałam 😀 Rzeczywiście, nieraz to co „ludzie piszo” przyprawia o niezłego banana. Ale, ale. Ty jesteś tak świetna w tym, co robisz, że nie rozumiem, jak kiedykolwiek ktoś mógł Cię krytykować??? Nie wierzę.

    Życzę przyjemnej dalszej pracy;)

  2. terriblelie / Sty 22 2008 12:55 am

    lzy smiechu w oczach przy odrzucajacej nodze

  3. kolek / Sty 22 2008 3:14 pm

    samo zycie 🙂 pozdrawiam i bardzo sie ciesze ze tu trafilem 😉

Skomentuj

