Skip to content
Styczeń 22, 2008 / junemiller

pokaz mi swoje ulubione foty a powiem ci kim jestes…

wlasnie za moim oknem ( z widokiem na park) zaczal padac snieg! grube platy podswietlone latarniami ulicznymi. no bajka:) tylko czekac kaja, gerdy i mojej ulubionej zlej krolowej sniegu:) a na pulpicie masa fot z moich zbiorow. zachcialo mi sie wybrac kilka swoich naj. trudne jak diabli. na pewno cos przeoczylam itp. eh. zaczne od b&w, nie dlatego , ze preferuje ale jakos tak samo mi sie poukladalo… zafoce sie dzisiejszej nocy na smierc a za oknem snieg…jak to bylo u davida bovie… „Breathing in, breathing out.The pain must feel like snow”..ano tak bylo. a co bylo juz nie jest – jak mawial stary, madry szczur z Wielkiej Biblioteki…pa.

00.jpg

06.jpg

13.jpg

43.jpg

051.jpg

46.jpg

49.jpg

14.jpg

42.jpg

32.jpg

29.jpg

41.jpg

44.jpg


03.jpg

47.jpg

45.jpg

no tak. w trakcie dodawania przypomnialam sobie o jeszcze jednym zdjeciu, ktore powinno tu byc, i po chwili o jeszcze nastepnym…alez ulomna ja jestem…no nic. znowu sie godzina trzecia zbliza, snieg pada jak padal, ulubione foty mi tancza przed oczami.pora na… telesfora. po raz drugi pa. tym razem na pewno:)

One Comment

Dodaj komentarz
  1. pantadzio / Wrz 3 2011 8:49 pm

    erotyka aż kipi wspaniałe

Skomentuj

