Skip to content
Luty 20, 2008 / junemiller

nata mrau albo o tym dlaczego fotograf powinien byc nienormalny

dobry wieczor albo dzien dobry bo pora pozno/wczesna. a co ja moge robic o takiej porze? foty oczywiscie. totalnie wykonczona po trzydniowym maratonie sesyjnym ( testy „nowych twarzy” + aktualizacja „starszych twarzy”) zamiast lykac sobie w parku tlen, spoczywac na nowej brazowej sofie albo cokolwiek innego milego to ja stercze na niekoniecznie przystosowanym do komputera krzeselku i obrabiam, obrabiam, obrabiam…. i mowie sobie w duchu – to juz ostatnia – i potem zabieram sie za nastepna fotke… eh…niereformowalna jestem, no…na sesjach jest podobnie. wpadam w jakis wir dziki, przestaje sie liczyc cokolwiek poza tym najlepszym uchwyceniem modelki, tego jedynego momentu, tej pozy, cienia, swiatla, ksztaltu, kadru….itp.itd. potluczona june, ktora wg. kaunaua cos musi lykac na boku na „poped” bo normalny czlowiek by tak nie mogl. malowac, czesac, stylizowac, pstrykac, obrabiac – i wszystko prawie w tym samym czasie:) obled ale…taki przyjemny…naprawde. ta choroba ma swoje zalety. bo jak juz wir ustanie, jak juz klapne przed monitorem i spojrze na te moje cudne motylki emelki w coraz to innych wydaniach i tonach, to cos nie z tej ziemi wypelnia mnie od stop po czubek glowy. i coz wiecej…no nic. tylko tyle i az tyle. rzecz jasna nie chce tu sobie uzurpowac prawa do bycia jednyna szalona.ba, wszyscy moi ukochani tworcy byli badz bywali stuknieci:) i to calkiem mocno stuknieci w wiekszosci przypadkow. fotograf to taki troche demiurg a fotografowac modelki to naprawde wielkie wyzwanie. nie jestem sobie w stanie wyobrazic przeprowadzania takiej sesji na pol gwizdka, na kontrolowanym czasie i emocjach. tu musi nastapic zatracenie:) serio. trzeba sie poddac temu wirowi. inaczej bedzie przewidywalnie i schematycznie. a nie ma nic gorszego dla kazdej tworczosci jak ramki i powtarzalnosc. poza poddawaniem sie wirkowi trzeba tez umiec zakochac sie w kazdej fotografowanej przez siebie modelce. nie musi to byc oczywiscie milosc do grobowej deski:) wystarczy czas trwania sesji. dlatego akurat ja, fotograf kobieta – na kazdej swojej sesji z modelkami – staje sie niejakim Bobem – czyli facetem. taka wewnetrzna przemiana, bardzo potrzebna by w pelnie zakochac sie w fotografowanej emelce, by patrzec na nia takim wlasnie meskim okiem, meskim i zakochanym:) kobieta fotograf, ktora tego nie umie nigdy nie zrobi w pelni autentycznego zdjecia drugiej kobiecie.i basta.

po ostatnim maratonie do agencji przybylo kilka nowiutkich motylkow a w ubiegly weekend udalo mi sie pofocic mocno dwie z nich – Kris i Nate. dzis bedzie o Nacie, bo aktualnie w jej fotach siedze zagrzebana po uszy. serii z Nata udalo mi sie wyszykowac kilka ale najbardziej zasmakowala mi ostatnia seryjka – taka troche kocia, troche rockowa…Nata ma tutaj cos z Kate Moss, Carli Bruni i Carmen Kass jednoczenie. jest cudnie wyluzowana pomimo, ze to nasza pierwsza, wspolna sesja. pozowala bardzo spontanicznie i inteligentnie..heh…dlugo by pisac i sie rozplywac nad Nata ale lepiej juz cichosza. foty mowia najlepiej same.

nata01.jpg

nata21.jpg

nata20.jpg

nata08.jpg

nata19.jpg

nata16.jpg

nata17.jpg

nata15.jpg

nata18.jpg

nata25.jpg

Reklamy

8 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. konrad / Lu 20 2008 12:40 pm

    ej kotek … w nocy sie spi, wdt …

    eh nata

  2. Tommy / Lu 20 2008 8:35 pm

    trzeba by miec serce z kamienia zeby nie ulec pokusie tak ślicznej Kobiety :*
    zdjecia rewelacyjne…

  3. emily / Lu 21 2008 12:53 am

    piękne…

  4. 4znaki / Lu 21 2008 1:40 am

    O co chodzi z tym papierosem? To jakiś afrodyzjak?

  5. phoenixagata / Lu 22 2008 8:47 pm

    kurde Ty to dzielna Kobieta jesteś

  6. PoQska / Lu 24 2008 4:21 pm

    świetne foty.
    nie musisz pisać o swojej pasji. ona emanuje z każdego zdjęcia!

  7. Serek / Lu 25 2008 2:20 pm

    Jak to się stało, że twoje zdjęcia odkrywam dopiero teraz 🙂
    Świetne fotki ale tego chyba nie muszę pisać, ale dlaczego trujesz swoje modelki papierosami, A feee!

  8. MichalMarczewski / Wrz 7 2008 1:22 pm

    dobre dobre

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: