Skip to content
Maj 27, 2008 / junemiller

na dobranoc – wilk

byla sobie kiedys pewna manga. leciala w odcinkach o bardzo poznej porze na canal plusie. fabula jak to w mangach bywa, byla dosyc pogmatwana ale zapamietalam piekne wilki…ludzi pod postaciami wilkow albo odwrotnie. zreszta niewazne. manga byla bez lektora wiec caly moj pokoj wypelnialy cudne japonskie dialogi. bylo sporo krwawych scen, nieoczekiwane zwroty akcji, duzo tajemnic, niedopowiedzianych zdarzen…bardzo to cenie w japonskich historyjkach mimo, ze wielbicielka i znawczynia mangi nie jestem.

na koniec kazdego odcinka leciala sobie piosneczka. slodka i smutna. lecialy tez japonskie znaczki i wykadrowany w panoramie wilk. biegnacy wilk na tle ksiezyca. brzmi niczym z pamietnika pensjonarki – ale jakos kurcze mi sie to podobalo. i tak jak nie zawsze sledzilam akcje w kazdym odcinku ( bo najczesciej siedzialam tylem do telewizora i akurat obrabialam z zapalem jakis foty) to na koncowce bylam skupiona. wpatrywalam sie w biegnacego wilka, sluchalam slodko-kiczowatej piosneczki i robilo mi sie jakos tak melancholijnie i tesknie… taki oderwany od rzeczywistosci moment… wilk, ksiezyc, snieg…bardzo bliskie mi symbole. niebezpiecznie bliskie i znajome. dobranoc.

Advertisements

2 komentarze

Dodaj komentarz
  1. Serek / Maj 30 2008 4:02 pm

    Jestem pod wrażeniem że udało ci się to znaleźć 😛 Ja zawsze mam problemy z znalezieniem takich rzeczy… Mi skojarzył się ten wilk z jakąś książka King’a której tytułu oczywiście nie pamiętam 🙂

  2. Giwi / Czer 22 2008 2:54 pm

    raczej nie manga, lecz anime jak już. Mangę się czyta a anime ogląda 😉 Anime ‚Wolf’s Rain’ jest dobre, chociaż jakieś nie wybitne. Chociaż Japończycy słych mają niezły.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: