Skip to content
Październik 2, 2008 / junemiller

nunhead by sebastian faena – czyli co mnie ostatnio zwalilo z nog

Magazyn Pop, kupiony w Londku (do spolki z innymi magazynami) – sprawil mi nieco problemow przy powrocie do Polski. Nadbagaz 10 kilogramowy a wszystko to z winy gazetek… No ale jak tu przejsc obojetnie obok fot z genialna i caly czas mnie zaskakujaca Guinevere van Senus ( niesamowite jak wielu mistrzow fotoografii w niej sie kocha), niewinna jak lilija Magda Frackowiak ( rola obnazonej zakonnicy jakby stworzona specjalnie dla niej) czy piegowata Angela Lindvall. Caly edytorial przewraca na lopatki – az dziw bierze, ze wczesniej zadna z sesji Sebastiana Faeny nie wbila mi sie w pamiec. Nunhead to nadrobila i juz we mnie siedzi mocno.I pewnie predko mnie nie opusci.

a zamiast kolysanki jeszcze raz cudowna Ginewra:

4 Komentarze

Dodaj komentarz
  1. macmil / Paźdź 3 2008 6:32 pm

    widziałem edytorial już wcześniej. zgadzam się, że jest świetny. wgniata w krzesło, zwala z nóg…

  2. michałmarczewski / Paźdź 4 2008 11:35 pm

    a kiedy takie edytoriale w polskich gazetach…?

  3. macmil / Paźdź 5 2008 4:33 pm

    michał, za taki edytorial w polskiej gazecie, to fotografa, modelki i całą redakcję ludzie spaliliby chyba na stosie…

  4. Lu / Paźdź 16 2008 6:39 pm

    unikat, perła, poemat

Skomentuj

