Skip to content
Grudzień 13, 2008 / junemiller

wiejskie zabawy jesienna pora – edytorial dla magazynu Icona

z odmetow dyskowych udalo mi sie wygrzebac backstage z sesji plenerowej pstrykanej dla magazynu Icona. wiejski plener w okolicach Gryfic, stodola, bielona chatynka, zardzewiale brony, swiezo zaorane pole i cieple jesienne slonce, ktore dalo mi niezle popalic zbyt szybko chylac sie ku zachodowi… mialam wlasciwie 5 godzin zdjeciowych by uwiecznic 15 stylizacji na potrzeby dwoch modowych edytoriali. pierwszy nazwalismy „country lady” a drugi „zimowa historia”. w obu wystapila piekna modelka z agencji Hook – Ewelina Olczak.

ikona20

ikona16

ikona09

ikona10

powyzsze to moje ulubione foto z tej sesji. nie wiem czy dlatego, ze strasznie mi przypasowal szaro-butelkowy zestaw z Patricia Pepe czy dlatego, ze wykorzystalam w stylizacji moj ukochany, stary kapelusz czy tez ze wzgledu na delikatne ujecie twarzy Eweliny… w kazdym razie wydawcy i naczelnej tez sie spodobalo najbardziej i tak powstala okladka.

ikona11

ikona151

ikona13

ikona17

ikona21

ikona07

nie wiem jak sie dokladnie nazywa to zardzewiale urzadzenie i do czego kiedys sluzylo ale znalazlam je za stodola i tak mnie zachwycilo, ze nie omieszkalam  wykorzystac je przy stylizacji z wilczym futrem.

ikona22

ikona06

na zestaw z powyzszej stylizacji miala chetke cala zenska czesc naszej ekipy. ceny oczywiscie skutecznie nas ostudzily… dywan na ktorym stoi modelka, znalazlam w szopie…wisialo tam sobie tych dywanow do wyboru do koloru…jakby specjalnie ktos je dla nas przygotowal…lubie takie niespodzianki:)

ikona04

ikona08

ikona24

ikona23

jesienne klimaty nie moga sie obyc bez rdzy i moich rudych trzewikow, w ktore wcisnelam z powodzeniem juz calkiem sporo modelek..

ikona25

ikona05

ikona18

producent sesji Ada z ulubionym napojem i zwierzeciem obronnym:)

ikona26

bialy kruk z warszawskiej galerii odegral kluczowa role w edytorialu „zimowa historia”, do spolki z bialym krzeslem i zimowymi kreacjami.

ikona03

ikona19

ikona12

ikona01

ikona02

sesje zakonczylismy o 18tej, rowno z ostatnimi promieniami zachodzacego slonca…byla jak zwykle nerwowa, tempo iscie wariackie ale tak jest naprawde fajniej:) przynajmniej mnie. na pewno mozna bylo pracowac wolniej, z godnoscia i precyzja zegarka, nie lamiac nog i obcasow, bez zadyszki w polu – no ale ja nie umiem. i watpie czy uda mi sie kiedys to zmienic.

19 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Olek Piecuch / Gru 14 2008 9:57 am

    Chyba rdzawy zestaw i stylizacja z okładki Icony, podobaja mi się najbardziej. Ale i tak brawo za całokształt.

  2. Serek / Gru 14 2008 3:10 pm

    Przez 4 dni nie zaglądałem i już 3 posty. Muszę chyba rzadziej zaglądać wtedy częściej coś będzie się pojawiać. Super sesja ale w twoim przypadku to nic nowego. „Rdza, okładka, dywan i to dziwne metalowe” najbardziej przypadło mi do gustu 🙂 Kolejne zdjęcia do wrzucenia na I POD’a do przeglądania podczas nudnych wykładów z Prawa Rzymskiego.

  3. Lu / Gru 14 2008 7:12 pm

    po takim daniu palce lizać. brawo.

  4. LiL. / Gru 15 2008 8:47 am

    aż mi dech zaparło… te zdjęcia są cudowne! masz wielki talent! wydobywasz nie tylko piękno kobiety, ale także i emocje 🙂

  5. annalisse / Gru 15 2008 2:26 pm

    Genialne, wstyd się nie zachwycić;)

  6. tkphoto / Gru 15 2008 4:01 pm

    Jakaś maszyna tortur to jest i tyle, a tak serio to mi na jakiś powyginany pług wygląda. Dobra sesja, szczególnie to zdjęcie z okładki i na krześle w polu, mioodzio.

  7. Odium22 / Gru 16 2008 7:58 am

    genialne, jak zawsze, zdjecie z okladki cud miod malina gesia slina ;)a kruk jest boski, sama takiego mam tylko ,ze czarnego, przydal sie na mojej ostatniej sesji:)

  8. Odium22 / Gru 16 2008 8:00 am

    zapomnialam dodac, ze modelina ma niesamowty typ urody- strasznie niepokojacy, te oczy mrrrr

  9. bagnino / Gru 16 2008 11:22 am

    napewno nie jest to plug (powyginany) sa to raczej brony do powloczenia pola – szeroki zestaw do mocnego ciagnika – poprostu one szerko biora 🙂 co do prac – to bialy ptak i biale krzeslo rzadza

  10. aife / Gru 25 2008 10:30 am

    O, moje rude trzewiki 😉 Gratulacje June, dobra robota, szczególnie pani country. Co do bieganiny, to chyba też nigdy jeszcze nie miałam sesji na spokojnie, może kiedyś…

  11. mgielka / Gru 26 2008 7:31 pm

    mnie najbardziej podobały się zdjęcia gdzie był jasny makijaż + białe ubrania. bardzo fajnie ze sobą kontrastowało 🙂

  12. Kirscha / Gru 27 2008 9:05 am

    hmm…niby zdjeciom nie można nic zarzucić, niektóre zatrzymują na dłużej ale…
    Moje „ale” dotyczy nie tylko tych zdjęć ale sporej części w Twoim portfolio. Otwieram Images of woman” Lindbergha i widze niemal kopie. Często te same pozy, podobny nastrój, rekwizyty, makijaż,stylizacje …
    I choć szanuje Ciebie jako artystkę, osobowość i podziwiam mimo wszystko to nie podoba mi się takie naśladownictwo – które powstało u Ciebie od jakiegoś momentu. Śledzę Twoją fotograficzną drogę od początków plfoto, po mlstudio, promodels i wiem napewno, że kiedyś tak nie było. Nie jest to dla mnie efekt rozwoju , wręcz cofania się, choćby nie wiem jak te zdjecia były udane.

    • junemiller / Gru 27 2008 1:17 pm

      Ha:) uwielbiam takie stwierdzenia; :” i wiem na pewno , ze kiedys tak nie bylo”:) Szanuje subiektywne odzczucia i mozesz jak najbardziej napisac jak odbierasz moje foty itp ale jak juz zarzucasz mi plagiaty to warto to uzasadnic, nie sadzisz? Kazdy kto mnie zna nieco ( nie tylko z plfoto;) to wie, ze kiedys bardzo lubilam Lindbergha a bylo to z jakies 10lat temu, kiedy zaczynalam zawodowo babrac sie w fashion. I wtedy foty Petera sluzyly za wyznacznik i inspiracje zarowno pod wzgledem samego miesa fotograficznego jak i makijazy Stephene Marais czy ciagotek do zapozyczen historycznych z niemieckiego miedzywojnia itp. I nie tyle „Images of Women” (ktore nabylam nieco pozniej) co „10 Women” wertowalam zaciekle i czesto. Potem jak kazdy normalny tworca zmagalam sie ze soba sama, nowymi mozliwosciami, szukalam rozwiazan technicznych, pomalu wyposazalam swoje studio itp. Gusta foto tez ewaluowaly i Petera , mimo calego szacunku do jego klasycznego podejscia i umiejetnosci pokazywania emocji niejako porzucilam na rzecz prac Roversiego, wielu dzialan Meisela czy Tellera czy tez wreszcie Stevena Kleina – ktorego moge obecnie smialo nazwac swoim masterem. Wloskiego Vogue’a nadal kupuje co miesiac ale poza nim podniecam sie strasznie fotami z Another Magazine czy Pop a Petera tam za wiele sie nie uswiadczy:) Bardzo prosze jak juz zaczelismy dyskusje ( szkoda, ze nie przedstawiles sie z imienia ale coz) to napisz co wspolnego z Lindberghiem maja moje ostatnie edytoriale, jakos tam wg. mnie wazne dla mojego rozwoju jak np. „The Birds”, „Wonder Woman”, „Picnick at the Hanging Rock” czy ‚Country Lady” bom naprawde ciekawa:)

  13. mgielka / Gru 27 2008 1:59 pm

    ważne by to co się robiło sprawiało radość.
    nie jest możliwe dogodzić wszystkim odbiorcom 🙂

  14. junemiller / Gru 27 2008 2:17 pm

    mgielko – tu nie chodzi o dogadzanie komukolwiek ( zrezzta byalabym szalona gdybym robila foty po to by zadowolic tlumy) tylko o posadzenie o plagiat tudziez bierne nasladownictwo. dlatego postanowilam, ze odpowiem na zarzut i wdam sie w polemike z Kirsha na moim blogu. zreszta inaczej nie moge bo maila nie podal:)

  15. mgielka / Gru 27 2008 2:27 pm

    tzn ja jestem zupełnym dyletantem w tym świadku. dużo mi się tutaj podoba i nie widzę tego w szerszym kontekście, nie mam z czym porównać 😉 więc może z stąd nie zrozumiałam sytuacji 🙂

  16. mona / Gru 29 2008 5:13 pm

    naprawdę świetna sesja. Okładka rewelacja i oczywiscie modelka piękna!! muszę zapytać jakich obiektywów używasz:)??? 🙂 pozdrawiam!

  17. Nat / Sty 2 2009 5:25 pm

    Pomysł z tym zardzewiałym czymś naprawdę świetny . w ogóle jestem fanką Twoich sesji, bardzo imponują mi pomysły na zestawień ciuchów do sesji i ogólnie tematy sesji 😉

  18. villk / Lu 4 2009 4:26 pm

    Jestem zachwycona… pracą… pomysłami… realizacją.

Skomentuj

