Skip to content
Luty 15, 2009 / junemiller

Jak to sie robi w hotelach – backstage z edytorialu „Belle de Jour”

Kolejny pomysl wcielony w zycie. Tym razem inspiracja do sesji edytorialowej stal sie jeden z ulubionych moich filmow Bunuela ” Belle de Jour” z przeboska Catherine Deneuve. Magazyn z edytorialem ukaze sie pod koniec marca w 4 numerze magazynu Icona, wiec pewnie w tych okolicach wroce do calego tematu, mrocznej erotyki, skrajnej kobiecej natury i stylizacji przywolujacych ducha Yves Saint Laurenta.

Na razie wiec tylko przytaczam fotki z dwudniowego planu zdjeciowego – pierwszy odbywal sie w klimatycznych korytarzach i klatce schodowej hotelu Atrium a drugi w apartamencie Radissona ( ktory to notabene zaskoczyl mnie modernistyczna kolorystyka i wyrafinowanymi jak na sieciowy hotel –  detalami).

blog01

blog02

blog03

blog04

blog05

blog06

blog07

blog08

blog10

blog11

blog12

blog13

blog14

blog15

blog16

blog17

blog18

blog19

blog22

blog23

blog24

blog25

blog26

blog27

blog20

A po katorzniczej pracy na planie odpoczywam sobie z moja nowa mala przyjaciolka o imieniu Szarlotka.

blog011

blog021

blog031

12 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. mgielka / Lu 15 2009 6:15 pm

    miło
    podoba mi się
    najbardziej stylizacja modelki w filetowych gatkach – która jest tylko na jednym zaprezentowanym tu ujęciu i złapana chyba tylko przypadkowo
    podobała by mi się taka sesja pozornie przypadkowa właśnie z tą modelką. podoba mi się bardzo ten moment z nią – 9 zdjęcie od dołu 😉

  2. osta / Lu 16 2009 10:30 am

    😉 w przyszłą niedzielę ja hoteluje 🙂 może ktoś zrobi i BS:) to sie pochwale 🙂

  3. kusmirkowa / Lu 16 2009 11:07 am

    czekam na mozliwosc obejrzenia efektow tej sesji, zapowiada sie obiecujaco. a szarlotka przesliczna i z tego co widze na digarcie to niezla z niej modelka 😉 coz to za rasa?
    informuje ze czytuje i podziwiam talent 🙂
    pozdrawiam

    • junemiller / Lu 16 2009 12:03 pm

      efekty sesji dopiero po publikacji magazynu – wczesniej nie moge:) Szarlotka to brytyjczyk liliowy:)

  4. kusmirkowa / Lu 16 2009 6:00 pm

    czekam zatem z niecierpliwoscia na publikacje zdjec.
    fajnie ze sie w koncu zdecydowalas na kota – sama mam dwa wiec wiem jaka to frajda 😉

  5. Lou / Lu 16 2009 8:37 pm

    kolejny magazyn do mojej listy zakupów.:)

  6. Ewa Adriana Szumowska / Lu 16 2009 11:23 pm

    Zatem będę czekać z niecierpliwością na skutki pracy . Jak zwykle , zapewne ,wyjdzie powalająco . Ja osobiście ,w ten pozytywny sposób, zazdroszczę takich warunków pracy . No ale tak to robi profesjonalistka z Nieba rodem . Ja na razie mogę sobie tylko skrycie pomarzyć i pooglądać wyniki Pańskiej pracy..

    A co do kotka , to jest cudny . Taki słodki szkrab , że aż chce się go zjeść ;). Kochane to zwierzątka.. u mnie w domu królują dwie brytyjki ,ale niebieskie . Kochane koty 😉

  7. LiL. / Lu 18 2009 10:38 am

    wspaniale! z pewnością zasłużyłaś na odpoczynek 😉 czekam na efekty pracy 😀

  8. iroke / Lu 18 2009 1:06 pm

    wariactwo na medal 😉 obserwuje od dłuższego czasu, moje oczy dziękują.

  9. kamilaszkolnik / Lu 27 2009 9:36 am

    Kiedy będzie można zobaczyć efekty tej sesji?

  10. junemiller / Mar 5 2009 10:14 am

    kamila – stoi jak byk w tekscie:)

  11. malgorzata / Lip 30 2009 10:47 pm

    Wzór. Osobiście jednak, ta seria jest u mnie na miejscu drugim, u szczytu króluje Elisabeth. 😉
    Pozdrawiam i dzięki za głos!

Skomentuj

