Skip to content
Luty 28, 2009 / junemiller

Alexander McQueen, pre-fall 2009

Jeszcze nie przestalam oddychac Londynem, tamtejsza moda i tamtejszymi pokazami..Powoli szykuje wpisy blogowe i foty dotyczace moich ostatnich londynskich wrazen. Ale wpis niniejszy poswiecam w calosci nie Londynowi a Alexandrowi mojemu ukochanemu ( jakby nie bylo londynczykowi i absolwentowi londynskiej Central St. Martins College of Art ale tworzacemu i pracujacemu w Paryzu), ktorego na zywo nie bylo mi ( jeszcze)  dane ogladac. Jego najnowsze show odbedzie sie niebawem, jak co sezon w Paryzu ale w necie mozna juz znalezc look book jego kolekcji na jesien/zime 2009. Obejrzalam niedawno i odplynelam… Klasa, majstersztyk, piekno absolutne. Nie ma w niej tym razem grama pior ale i tak mi sie z ptakami kojarzy… te sylwetki poszczegolne…lady Czapla, lady Sikorka Bogatka, lady Wrona, lady Wrobel nawet mozna zauwazyc… eh…a do tego powiew 19tego wieku, brytyjskiego gentelmana polaczonego z przewrotna i wyrafinowana filantropka.

Jesli bedzie mi kiedys dane miec w swojej szafie cos z kolekcji Alexandra  to na pewno nie bedzie to wynik snobizmu czy egzaltacji modowej. Tylko zwyczajnej checi codzienngo obcowania z wytworem geniusza mody.

Przed panstwem Alexander McQueen, kolekcja jesien/zima 2009. Czapki czy moze raczej kapelusze z glow!

01m

02m

03m

04m

05m

06m

07m

08m

09m

10m

11m

12m1

13m

14m

15m

16m

17m

18m

19m

20m

21m

22m

23m

24m

25m

26m

27m

28m

7 Komentarzy

Dodaj komentarz
  1. ève / Lu 28 2009 10:54 pm

    Jestem pod ogromnym wrażeniem . Styl ubrań kojarzy mi się z okresem II wojny światowej . Nawet sama nie wiem czemu ,ale coś w nich jest . Moda męska na przyszły sezon też będzie miała coś z takie stylu , jednak kojarzy mi się z wojną od strony radzieckiej . Och i ach..
    Pięknie , pięknie .

  2. Lou / Mar 1 2009 9:38 am

    majstersztyk. po prostu.

  3. MM / Mar 1 2009 9:04 pm

    ta kolekcja mocno jest związana kapeluszami, stylizacjami i tkaninami oraz „epoką” do kolekcji męskiej na ten sam sezon też mcqueena…
    o ile męska kolekcja to karykatura kuby rozpruwacza i jeźdźca bez głowy w jednym
    to
    damska kolekcja to własnie takie retro- ptaszki…

  4. notsurprise / Mar 2 2009 7:13 am

    Jest genialna, masz rację 😉

  5. Mike / Mar 2 2009 7:26 pm

    Just passing by.Btw, you website have great content!

    ______________________________
    Don’t pay for your electricity any longer…
    Instead, the power company will pay YOU!

  6. aqneru / Mar 5 2009 4:37 am

    dandysowa kolekcja. piękne formy. przemieszanie wytworności kroju z naturalnością koloru. idealne dopasowanie (faktury, cięcia…). wyglądają wręcz posągowo. Mistrz.

  7. Emilia / Gru 31 2009 2:01 pm

    Zauroczyłaś mnie swoją osobą, którą próbujesz tutaj ukazać.
    Nie wiem kim jesteś, ale twoje prace i pasja mnie zachwyca-
    Uważam, że to właśnie ona nadaje sens życiu.

    Ludzie bez pasji są biedniejsi, mniej świadomi otaczającego świata.
    Dotarłam do Twojej storny, gdyż szukałam informacji o Lolicie Nabokov’a. Obejrzałam film i nie mogę się uwolnić od lolitowych myśli. Książkę mam zamiar przeczytać i porównać. Ostatnio chwilową inspiracją jest dla mnie fame fatale, kobieta przeklęta- nimfitki? Ta cała ‚psychoza’ Nabokov’a, topos który toczy się od dawna…

    Ja osobiście piszę. Literatura to moje jeszcze nieogarnięte dziecko. Pasjonujące i żrące od środka jest to, iż jezscze tyle nieodkrytych rzeczy mnie czeka. Fotografia jest cudowna, ale ‚zajmuję się’ nią amatorsko…Raczej jestem jej ‚czytelnikiem.

    Mam nadzieję i proźbę, abyś napisała mi o sobie. Czy można gdzieś zobaczyć twoje prace? Cieszę się, że są tak ciekawi ludzie jak Ty.

    Pozdrawiam.

    E.G.

Skomentuj

