Skip to content
Lipiec 16, 2010 / junemiller

Lipcowe foto warsztaty – 14.07.2010

Lipiec mamy w tym roku tropikalny. Zar z nieba, brak tchu, darmowa sauna non stop. No ale oczywiscie nie przeszkodzilo to moim upartym warsztatowiczom nawiedzic mojego studia i plenerowych okolic. Zglosilo sie sporo ludzi ale z najrozmaitszych przyczyn wiekszosc musiala w ostatniej chwili zrezygnowac i ostatecznie 14tego lipca przybyly do mnie tylko dwie osoby:) Warsztatow nie odwolalam ze wzgledu na Pauline, ktora na spotkanie do Szczecina przyleciala az z ….Australii:) Ha i niech mi ktos teraz z Polski napisze, ze Szczecin jest na koncu swiata;)

Dzieki malej ilosci warsztatowiczow, kazdy z nich mogl maksymalnie wykorzystac czesc praktyczna i wymeczyc modelke Magde, ktora dzielnie pozowala w czarnej, dzianinowej sukience z golfem przy 30 stopniach w cieniu:)

Wielkie brawa naleza sie tez makijazystce Justynie, ktorej pieknie wypracowany makijaz wytrzymal bez najmniejszego uszczerbku kilka godzin w pelnym sloncu.

Po czesci studyjnej i zmianie stylizacji modelki ( tym razem wybralam look newtonowski) zamiast na moje obdrapane podworka udalismy sie do mojego ukochanego parku…

Niewiarygodnie wspaniala Magda:

June Miller w akcji czyli podzielnosc uwagi absolutna;)

na zakonczenie fotki z misiem – Dawid z blenda i  modelka:

i Paulina z kraju kangurow z newtonowska Magda:

Dawid i Paulina fot warsztatowych popelnili tak duzo, ze nie dalam rady jeszcze zrobic w nie mocniejszego wgladu i wybrac te wedlug mnie naj. A tak sie sklada, ze wlasnie siedze na walizkach bo po kilku bez urlopowych latach jade sobie wreszcie polezec na plazy:) Po moim powrocie na pewno sie do fot Dawida i Pauliny  zabiore i pochwale sie nimi swiatu bo jest czym.

Zeby jednak nie zostawic obserwujacych nasze warsztatowe poczynania z kompletnym niedosytem, zmajstrowalam na szybko kilka zestawow z moich zdjec bo tym razem z racji czasu moglam sobie pozwolic na pstrykanie troche wieksze niz zazwyczaj. Ale nawet jakby byl komplet warsztatowiczow to i tak nie mialabym sil oprzec sie urokowi genialnej modelki…:)

Nastepne spotkanie warsztatowe przewiduje na 30tego albo 31 lipca. Zainteresowanych prosze o kontakt mailowy na mlstudio@mlstudio.com.pl. Termin zbierania zgloszen uplywa 24go lipca.

A teraz dziekuje za uwage i pedze dopinac walizki. Adios!

Advertisements

6 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Paulina / Lip 16 2010 7:51 am

    Jedź, odpocznij !!!!!
    A potem kolejne wakacje z kangurami !
    Było cudownie, nie powiem-wyszłam wyprana z warsztatów całkowicie, zero powera, wycisnęłaś z nas wszystko ! Plus ten żarrrrr…
    Proszę mnie wliczyć na kontynuację zimową !!!!!
    Pozdrawiam.

  2. Oliwia / Lip 17 2010 6:01 pm

    Efekty warsztatów są zachwycające ! Już nie mogę się doczekać aż sama tam będę 😉

  3. Dawid / Lip 21 2010 4:11 pm

    Było nas dwoje więc mieliśmy sporo czasu aby skupić się na modelce i podyskutować cały materiał 🙂 POZDRAWIAM i do następnego !

  4. Franz von Rosenberg / Lip 27 2010 11:59 pm

    Ehhh.. kiedyś zepnę poślady i się do Ciebie wybiorę na te warsztaty 🙂

  5. Robert Liszka / Sier 16 2010 11:38 am

    doskonały pomysł z tymi warsztatami

  6. basbas / Wrz 5 2010 6:48 pm

    ja z innej beczki, uwielbiam Twoje stylizacje, mają klasę, mają rasę, po prostu bosko Magda!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: