Skip to content
Sierpień 18, 2010 / junemiller

Exorcism of Natalia T

Ponizsza seria pochodzi z moich warsztatwo fashion w 15tego sierpnia. Czasu na fotografowanie nie mialam tym razem zbyt wiele ale cos tam mi sie udalo uwiecznic i pozniej szybko poskladac w edytorialik. Natalia i stylizacje natchnely mnie w mroczne kierunki zwiazane z opetaniem i egzorcyzmami. Do tego dolozylam nieco ulubionych drzew, fotografowanych w londynskim Richmond Park i w moim parku przydomowym a takze stary materac i kilka much:) Modelce naleza sie gratulacje za wczucie sie w moje wizje i mistrzowskie wywracanie oczami. Makijazem zajela sie Justyna Doreda a wlosami i stylizacjami jak zazwyczaj ja.

2 komentarze

Dodaj komentarz
  1. kamilaszkolnik / Sier 19 2010 11:13 am

    Uwielbiam te zdjęcia! Mistrzostwo budowania klimatu

  2. Lou / Sier 20 2010 7:24 am

    wcięło mnie

Skomentuj

