Skip to content
Sierpień 31, 2010 / junemiller

Edytorialowe zabawy moich warsztatowiczow

Na warsztatach 15tego sierpnia moi warsztatowicze dostali za zadanie bojowe stworzyc edytorial modowy.
Ja wlasny wytwor zatytulowany „Exorcism of Natalia T” pokazalam juz dwa wpisy wczesniej.
Teraz kolej na dwie serie autorstwa Sebastiana i Borysa.

Sebastian Dziechciarz  „Doll Story”

Wielkie brawa za drugi set.  Sebastiana natchnal moj przedpokoj i retro kanapka. Czasu mial niewiele bo cala grupa wychodzilismy fotografowac na podworko. Efekt finalny fot przedpokojowych  naprawde znakomity i bardzo klimatyczny. Podoba mi sie tez lalkowy portret Natalii w zaroslach.

Borys Synak „Thriller”

Borys dopiero zaczyna przygode z fotografia. Jego wizja edytorialu musze przyznac nieco mnie zaskoczyla:) Zestawienia moze zbyt chaotyczne i groteskowe ale fajnie, ze widac kombinowanie i zabawe trescia i forma. Foty samej Natalii tez daja rade:)

Edytorialowe serie pozostalych uczestnikow juz wkrotce.

OGLOSZENIA PARAFIALNE:

05.09.2010 – FOTO WARSZTATY FASHION dla tych co pierwszy raz mnie nawiedzaja:)

12.09.2010 – FOTO WARSZTATY FASHION dla tych co juz byli, chca wiecej i trudniej:)

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu mailowego na adres mlstudio@mlstudio.com.pl

Pozdrawiam juz jesiennie ( moja ulubiona poru roku wreszcie)

JUNE

2 komentarze

Dodaj komentarz
  1. boryssynak / Wrz 2 2010 11:54 am

    No moja wizja wizja edytorialu zaskoczyła:) Pewnie sobie pomyślałaś, że jestem nieźle popierdzielony;p

    Magdo jeszcze raz za czas, który nam poświęciłaś, za wiedzę, którą przekazałaś, cenne wskazówki, które przekazałaś:)
    Mam nadzieję, do zobaczenia:)

  2. boryssynak / Wrz 2 2010 4:59 pm

    Kurcze, ale słów mi zjadło;/

Skomentuj

