Skip to content
Październik 8, 2010 / junemiller

pazdziernikowo, bardzo porannie, o tym i owym

Godzina 5ta rano na wyswietlaczu a juz zasuwam od ponad godziny. Cos mi sie poprzestawialo w organizmie i teraz tak mam, ze chodze spac niemal z kurami ( maksymalnie 22 w lozku) i budze sie bez budzika w godzinach kiedy ptaki i auta za oknem jeszcze milcza i wogole jeszcze nie czuc dnia. Kiedys robilam tak ze wzgledu na poranne pogaduszki z azjatyckimi agencjami – teraz robie tak bo lubie:) Jakkolwiek dziwaczne by to nie bylo, zwlaszcza dla osoby, ktora zawsze uwielbiala pracowac nocami a potem dobudzala sie z trudem o 11tej…

A pozatym mam fajny pazdziernik – rzeski, lisciasty, rudy i jak na Polsze to wyjatkowo zloty i suchy. Udalo mi sie juz w nim zrealizowac kolejne warsztaty, z, ktorych malutki backstage ponizej.

Pozowala Asia, ktora w maju wziela udzial w premierze warsztatowej mojej. Malowala jak zwykle pieknie Justyna Doreda a ja wystylizowalam Asie jesienno -zimowo, futrzascie i swetrowo. Ponizej kilka moich poretow.

Wracajac do pazdziernika to zamowilam sobie jubileuszowe wydanie pazdziernikowego Vogue Paris z piersiami i diastema Lary Stone na okladce. Zamowilam bo szczecinskie empiki paryskich edycji nie prowadza. No i teraz czekam…

Ogladam tez sobie w necie kolekcje z niedawno skonczonych fashion weekow. Z racji zapracowania niestety nie dane mi bylo w tym sezonie pobuszowac w Londku. Pobuszowaly tam za to moje modelki ( sztuk 4 w Londynie, sztuk 2 w Paryzewie a Misha znowu zbajerowala Armaniego w Mediolanie;). Poszczegolne kolekcje przegladam pobieznie. Pokazow Mc Queena po jego smierci jakos nie chce mi sie ogladac…. Natomiast bardzo mnie urzekla najnowsza kolekcja a zwlaszcza nakrycia glowy z pokazu Comme des Garsons :

Pazdziernik 2010 przyniesie jeszcze poza wiekszym opadem rdzawych lisci , moja wystawe w poznanskim Starym Browarze ( foty zawisna w Atrium i Ksiegarni Bookarest) na ktora juz teraz serdecznie zapraszam. Ponizej wizualizacja wystawy autorstwa Waldka Sadowskiego:

 

A z ogloszen parafialnych  – nieustajaco zapraszam do kontaktu w sprawie zapisow na nastepne edycje moich foto warsztatow fashion. Najblizsze spotkanie dla zaawansowanych czyli  tych  co juz byli a chca ponownie juz 17go pazdziernika.

Milej jesieni i do zobaczenia sie z Panstwem:)

One Comment

Dodaj komentarz
  1. k. / Paźdź 8 2010 2:23 pm

    ale się cieszę na Pani wystawę w Browarze. 🙂 na pewno będę!

Skomentuj

