Skip to content
Październik 19, 2010 / junemiller

hanne gaby, new face i tesknota za morzem..

Mile obrazki i wrzynajaca sie w mozg uroda modelki Hanne Gaby Odiele.

A ja calkiem niedawno wynalazlam new face bardzo do niej podobna. Zrobilysmy juz pierwsze testy i jak tylko podpiszemy kontrakt bede ja fotograficznie meczyc nie raz:)

Na razie zamieszczam nieco zakamuflowany wizerunek mojej new face na focie mojego autorstwa, ktora wyszla bardzo spontanicznie i pod wplywem tesknoty za morskimi letnimi klimatami….

One Comment

Dodaj komentarz
  1. iza / Paźdź 24 2010 7:05 pm

    o poznaje modelke na zdjeciu:) tez jak ja kiedys zobaczylam na promodels stwierdzilam, ze jest polska kopia Hanne

Skomentuj

