Skip to content
Październik 19, 2010 / junemiller

z cyklu moje olsnienia: Valerija Kelava

Po czasie posuchy i przejedzenia kalejdoskopowym swiatem modelek, w ktorym jedna podobna do drugiej, new face goni kolejna new face w tempie takim, ze nie idzie spamietac imion –  zostawalo mi wracac do moich starych ulubienic  Guinevere van Senus albo Kristen Mc Menamy. Az wreszcie pojawila sie Valerija Kelava,  tak oryginalna i wybijajaca sie z modelkowego tlumu, ze nie sposob jej nie zapamietac. Jej uroda trafila idealnie w moja wrazliwosc i upodobania, przede wszystkim przez skrajnosci bo Valerija jest zarazem charyzmatyczna, wyrazista, nowoczesna  jak i wysublimowana, krucha, epokowa. Zderzenie androgenicznej kosmitki z panna ze starego sztychu, pasierbicy mormona z Tilda Swinton. Nic wiec dziwnego, ze zostala najnowsza muza Paolo Roversiego i mozna ja podziwiac w dwoch edytorialach ( poza Roversim u Craiga McDeana)  w najnowszym wydaniu Vogue Italy.

Lubie ja takze enigmatyczno-zmyslowa u Karima Sadli w Dazed & Confused:

albo chlopieca jak na zdjeciu Johana Sandberga z Grey Magazine, podobna do mlodej Lindy Evangelisty z jej czasow przedbotoksowych

Nie moglam tez nie wstawic zdjec Sancheza&Mongiello z Numero bo uwielbiam taka diaboliczna zmyslowosc w duchu niemieckiego ekspresjonizmu

9 komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Aga / Paźdź 20 2010 7:47 pm

    Witam:)
    Mam pytanie:)
    Kiedy będzie Pani organizować następne warsztaty?:)
    Z góry dziękuje za informacje:)
    Pozdrawiam:)

    • junemiller / Paźdź 21 2010 1:37 pm

      Najblizszy termin – 6ty listopad:)

      • Aga / Paźdź 21 2010 1:38 pm

        A będą jakieś terminy na niedziele?:)

      • junemiller / Paźdź 21 2010 5:30 pm

        na razie wybralam sobote ze wzgledu na to, ze wiekszosc warsztatowiczow jest przyjezdnych i woli sobote niz niedziele

        W dniu 21 padziernika 2010 15:38 uytkownik

  2. epidemic / Paźdź 20 2010 8:32 pm

    świetny blog. genialne prace własne i ciekawe wyszperane, jestem zachwycona. nie widzę odnośników, więc pytam: jest gdzieś Ciebie więcej?

  3. lu / Paźdź 21 2010 11:20 am

    jest w niej coś wężowatego. odpycha i przyciąga.

  4. antonett. / Paźdź 25 2010 8:00 pm

    Jest Pani niesamowita w tym co robi. Przejrzałam całe 15 stron bloga i jeszcze mi mało. Wszystkie zdjęcia, stylizacje, notatki – uwielbiam 🙂 Powodzenia w dalszej pracy i życzę wielu oryginalnych i niesamowitych modelek. 🙂

  5. tee / Paźdź 29 2010 3:51 am

    wygląda z lekka jak Tilda Swinton. zaskakująca..

Skomentuj

