Skip to content
Październik 22, 2010 / junemiller

o moich warsztatach i next top model nie majacej nic wspolnego z programem tv

Ostatnie spotkanie warsztatowe odbylo sie 17go pazdziernika i zorganizowane bylo dla zaawansowanych uczestnikow. Po porannej kawie i wprowadzeniu teoretycznym,  przeszlismy od razu do  ostrego dzialania na planie zdjeciowym. Pozowala moja najnowsza modelka Kamila, ktora zgodzila sie popracowac ze mna i moimi warsztatowiczami dzien przed swoim wylotem do Nowego Jorku.

Mialam nosa co do Kamili – minelo zaledwie poltora miesiaca od podpisania kontraktu a moja nowa gwiazda juz biega po nowojorskich castingach i zachwyca sie wiezowcami i atmosfera miasta, ktore nigdy nie spi a modelkom ( i nie tylko modelkom zreszta)  daje najwieksze mozliwosci. Poza nowojorska agencja, Kamila ma juz przedstawiciela w Mediolanie i Barcelonie, na jej temat rozmawiam tez z kilkoma agencjami z Paryza.  Jestem bardzo ciekawa jak potocza sie jej modelingowe losy, jak przebiegnie jej pobyt w NYC, jakich klientow ujmie swoja uroda i osobowoscia…Czas pokaze.

Ponizej kilka  popelnionych przeze mnie na warsztatach ujec mojej next top model:)

 

A z ogloszen parafialnych – wywolana do tablicy przez kilka osob, chce oficjalnie oglosic, ze najblizsze Foto Warsztaty Fashion przewiduje na 6tego listopada ( sobota). Chetnych zapraszam do kontaktu na maila: info@magdalipiejko.com

A w najblizszy poniedzialek 25go pazdziernika otwarcie mojej wystawy Fotografia Fashion w poznanskim Starym Browarze. Na wernisazu poza spotakaniem ze mna i  moimi fotami w duzym formacie, bedzie tez mozna podziwiac na zywo modelke Natalie – bohaterke mojej mrocznej serii zdjec zatytulowanych ” Egzorcyzmy Natalii T”  🙂

Zapraszam!

 

 

 

Skomentuj

