Skip to content
Październik 26, 2010 / junemiller

Wczorajsze otwarcie wystawy, emocje, nostalgie, radosci i smutki..

Dobry wieczor.
Najpierw beda zdjecia – maly reportaz z otwarcia mojej wystawy autorstwa Konrada Wielgoszewskiego.

A teraz slowa i zaczne od podziekowan, dla tych bez ktorych moja wystawa by sie nie odbyla.

Wielkie dzieki dla:

1.poznanskiej agencji reklamowej Imbiria, ktora wyszla z propozycja i pomyslem wystawy i dosyc dlugo i z mozolem przekonywala moja rogata dusze, ze warto

2.ksiegarni Bookarest, ktora udostepnila swoje piekne wnetrze nie tylko na potrzeby ekspozycji ale rowniez wernisazu

3. moim cudownym modelkom/emelkom, dzieki ktorym moge wymyslac najrozniejsze projekty fotograficzne, wcielac je w zycie i dzielic sie nimi z publicznoscia. I tutaj w szczegolnosci dziekuje Natalii, znanej z serii „Egzorcyzmy Natalii T” (prezentowanej we wnetrzu ksiegarni Bookarest), ktora nie tylko magicznie zapozowala ale przyjechala do Poznania specjalnie na otwarcie wystawy

4. tym wszystkim mniej , bardziej albo wogole przeze mnie nie znanym,  ktorzy poswiecili swoj poniedzialkowy wieczor na spotkanie ze mna i moja fotografia

5. a takze tym, ktorzy niekoniecznie chca byc wymienieni z imienia i nazwiska a ktorzy mnie mocno wspierali caly czas i dzieki ktorym nawet w kryzysowych momentach zaczynam myslec, ze jednak nie jest tak zle

Wczoraj w nocy prosto ze Starego Browaru musialam wrocic do Szczecina a caly dzisiejszy wtorek spedzic w szpitalu z moim tata, co nie pozwolilo myslec o wystawie, spotkanych tam ludziach i swietnych dyskusjach o fotografii. Kazdy kto choc raz zaliczyl krajowa izbe przyjec w szpitalu publicznym wie jak tam bywa urokliwie.. Do tego chorobowa historia mojego taty, ktora zdaje sie juz w tym momencie nie miec poczatku i konca zawsze mocno mnie przybija i doluje.

Dopiero teraz udalo mi sie zgrac zdjecia, przyjrzec blizej temu co bylo wczoraj, przypomniec sobie przyjazne twarze, cieple slowa. Naprawde zawsze mnie zaskuje podejscie obcych ludzi do mojej tworczosci. Moze dlatego, ze jestem bardzo krytyczna co do siebie i caly czas uwazam, ze jeszcze za wczesnie na wystawy, ze za malo umiem, za malo wiem… I to nie jest falszywa skromnosc tylko ogrom dystansu, jakiego sie nabiera robiac latami zdjecia.

Szkoda, ze nie udalo mi sie porozmawiac z wszystkimi, ktorzy wczoraj odwiedzili Bookrest bo zawsze jestem glodna dyskusji o zdjeciach, nowych opinii i odczuc. Moze jeszcze kiedys mi sie to uda – jak nie na kolejnej wystawie, to moze gdzies w necie albo na moich warsztatach.. Prosze sie mnie nie bac:) Moze i wygladam strasznawo ale fajnych ludzi nie gryze;)

Dobranoc.

7 Komentarzy

Dodaj komentarz
  1. Aga / Paźdź 26 2010 11:44 pm

    gratuluję ! szkoda, że nie mogłam przyjechać do Poznania. Może kolejna wystawa tym razem w Krakowie?

  2. lu / Paźdź 27 2010 6:53 am

    :)))))))

  3. martaguziakiewicz / Paźdź 27 2010 4:46 pm

    Noo w Krakowie była by bomba! 🙂
    Osobiście bardzo gratuluje zdjęć, wystawy i w ogóle wszystkiego co Pani robi – bo w moim otoczeniu krąży stereotyp że kobiety nie mają tak dobrego oka jak mężczyźni, jednak pawi obala ten stereotyp w stu procentach! 🙂
    Pozdrawiam

  4. basiapio / Paźdź 27 2010 7:33 pm

    Wow, muszę się przejść 🙂

  5. Peter / Paźdź 29 2010 11:45 am

    witaj Madziu…dziekuję za wystawe..za Twoje foty, bardzo sie ciesze ze odwiedzilas Pyrlandię..co do Ciebie, „Ty jeszcze mało wiesz?” no Magdo, jesteś Mistrzynią, powaznie…ale wiem jak maja perfekcjoniści, zawsze mało;) heh..pozdrawiam raz jeszcze

  6. Nieleka / Paźdź 29 2010 12:07 pm

    A ja cały czas żałuję, że nie udało mi się być na otwarciu wystawy. Szczególnie, że na razie bardzo mi nie po drodze do Szczecina i pewnie minie sporo czasu zanim będę miała okazję zobaczyć się z Natalią. Niemniej, na pewno pojadę do Poznania obejrzeć zdjęcia – w końcu oglądanie ich na ekranie monitora to nie to samo co podziwianie wystawy.:)
    Oczywiście gratuluję Pani i życzę wielu kolejnych, jeszcze większych sukcesów.
    Pozdrawiam, M „N” K

  7. Martin / List 13 2010 3:07 pm

    My bylismy na wystawie. Piekne, nastrojowe zdjecia. Zdjecia przez duze Z!!!!
    Czekamy na kolejne wystawy w Poznaniu.

Skomentuj

