Skip to content
Październik 29, 2010 / junemiller

Vogue Paris Octobre – mam i ja!

Empik nie dal rady sprowadzic ale od czego moje dzielne modelki:) Karo przywiozla mi wczoraj  z Paryza slynne  juz jubileuszowe wydanie i do tego z bonusem cudownym w postaci dolaczonego do magazynu zbioru duzych zdjec autorstwa takich slaw jak Guy Bourdin, Helmut Newton, Steven Klein, Mario Testino czy Terry Richardson. Ow bonus dostepny byl tylko przy zakupie magazynu w Paryzu wiec nawet gdyby Empik dal rade to mialabym sam magazyn.

A w magazynie samym tez sporo sie dzieje. Przede wszystkim sesyjnie. Kluczowa sesja okladkowa nalezy do duetu Mert Alas & Marcus Piggot a poniewaz to jubileusz to i bal maskowy jak najbardziej w temacie.

A jak bal to i uczta – tutaj w wydaniu Terry’ego Richardsona, za ktorym nie przepadam z racji zbytniej powtarzalnosci tematu „flesz, cycki i biala sciana”, nasladowanego od jakiegos czasu przez tlumy kopistow. Ale sesja ponizsza mi sie podoba i nie wiem na ile to zasluga fotografa a na ile pomyslowosci stylistki i jednoczesnie naczelnej paryskiego Vogue- Carine Roitfeld.

Bale i uczty daja nieograniczone mozliwosci do grzeszenia wiec na podsumowanie moich ulubionch sesji z jubileuszowego Vogue sesja autorstwa mojego guru Stevena Kleina z 7 grzechami i Lara Stone w roli glownej.

Skomentuj

