Skip to content
Styczeń 30, 2012 / junemiller

Markiza sniezno-parkowa a za oknem zimy brak…

I sama juz nie wiem czy mnie to zasmuca czy nie. Cos mi sie wydaje, ze predzej zobacze zielone paczki na moich parkowych galeziach niz biale zaspy. Zostaje mi wiec powrot do przeszlosci i prawdziwie syberyjskiej zimy, podczas ktorej udalo mi sie popelnic w parku kilka fotek ptasiej Ewelinie. Zdjecia owe trafily do biezacego numeru magazynu Slow Life wiec jak kto ma ochote poprzygladac im sie z bliska to zapraszam do Empikow;)

2 komentarze

Dodaj komentarz
  1. charis / Lu 3 2012 9:28 pm

    jakże się cieszę, że znów tu Pani jest! mam nadzieję, że wkrótce zaskoczy nas Pani jakimiś nowościami 🙂

    pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego najlepszego w 2012 roku, dużo sukcesów (których Pani nie brakuje) i wymarzonej pogody na zdjęcia w plenerze!

  2. Baś / Lu 4 2012 2:26 am

    Podobno w niedzielę ma pojawić się śnieg… Przynajmniej na południu Polski 🙂

    Uwielbiam tę sesję od bardzo dawna. A jeszcze przyjemniej będzie ją oglądnąć w wersji papierowej.

    Pozdrawiam!

    Baś
    https://www.facebook.com/bduchalskaphotography

Skomentuj

