Skip to content
Wrzesień 22, 2013 / junemiller

Moje anioły sierpniowe

Żeby nie było,że June tylko medytuje,śni o plaży i wizualizuje mikro sprzątaczki w swojej głowie;) to śpieszę Szanownemu Państwu donieść,że w ostatnie dni sierpnia całkiem sporo sobie pofotografowałam i postylizowałam. Moje agencyjne wspaniałe nowe twarze już od dawna domagały się aktualizacji w portfolio ( Julia,Daria i Magda) a dwa piękne najnowsze znaleziska domagały się sesji foto wogóle:)

Prezentację rozpocznę od Darii,która zaskakuje mnie z sesji na sesję mimo tak młodego wieku ( 15lat). Kilka wpisów wcześniej na moim blogu można podziwiać Darię w sesji „Skeletal System” gdzie była wyrafinowana i demoniczna. Teraz chciałam pokazać ją od zupełnie innej strony.

Poniżej moje ulubione zdjęcie z sesji sierpniowej, Daria krucha i delikatna, bez grama makijażu ( nie licząc oliwki dla niemowląt,którą ostatnio nabłyszczałam wszystkie moje modelki na sesjach), w stylizacji nawiązującej do Fridy Kahlo. Piękne kwiecie zdobyłam w H&M,ażurową cudną bluzkę ze skóry w Zarze a kolczyki w River Island ( co bardziej wnikliwy zauważy jak sprytnie przemyciłam czaszki;) Światło zrobiła niezawodna Siła Najwyższa zza okna za co jak zawsze ogromnie jej dziękuję:)

Obrazek

 

A na kolejnym zdjęciu Daria nieco inna,nadal bez makijażu ale bardziej pewna siebie i swojej siły. Ptasia fryzura pięknie podkreśliła jej owal twarzy i dodała dziewczęcości seksownej stylizacji.Światło tym razem studyjne z softboxa.

Obrazek

 

 

Następna modelka,której nowe odsłony chcę pokazać to Julia. Na pierwszym ulubionym portrecie wydobyłam mocną i wręcz ostrą stronę jej osobowości. Wspomogło mnie światło zastane balkonowe, spontanicznie wymyślona mokra fryzura, no make-up ( trochę oliwki plus cień do brwi),metalowe ozdoby do uszu z H&M i skórzana kurtka ramoneska ( własność modelki).

Obrazek

 

W poniższej odsłonie Julia już bardziej klasyczna ale nadal mocna.Pogoda wyjątkowo sprzyjała więc mogłyśmy wyjść na ulicę i pobawić się plenerowo. Moja kamienica też dała radę a czarna bluza z Zary dzielnie udaje Givenchy;)

Obrazek

 

Czas na dwie najnowsze twarzyczki,dopiero co nabyte do agencji. Przed Państwem eteryczna Paula ( balkonowo i słonecznie):

Obrazek

 

 

i nieziemska Luna ( studyjnie i mrocznie):

Obrazek

 

Obie wspaniałe, prawda?

 

Jak wrócę z wojaży warszawsko/szpitalnych nie omieszkam pochwalić się nowinkami fotograficznymi z dwóch jeszcze innych sesji robionych przeze mnie w sierpniu.

A teraz czas na medytacje,kołderkę i audiobooka:)

 

Miłej nocy Wszystkim.

One Comment

Dodaj komentarz
  1. Lorin Vogel / Wrz 23 2013 6:37 pm

    Oj, jakie to dobre, jakie dobre… Aż chce się więcej 🙂 Czekam więc i ślę pozdrowienia,
    Lorin Vogel

Skomentuj

