Skip to content
Październik 8, 2013 / junemiller

Historia młotkowa z kratą i marszem krasnoludków w tle

Tak się czasem zastanawiam budując te swoje historyjki obrazkowe skąd się biorą moje pomysły i skojarzenia, dopadające mnie zwykle znienacka… Ostatnio poruszam się w świecie wszelkiej szczęśliwości, dobrych emocji i świeżego jesiennego powietrza – więc skąd pomysł by jednym z głównych bohaterów sesji z moją piękną nową modelką Paulą uczynić ….młotek? Modelka nowicjuszka ( to była jej druga sesja foto w życiu) więc była mocno zaskoczona i chyba nawet się trochę przestraszyła:) A mi młotek tak pięknie podpasował i wkomponował się w klimat… A do tego czarne tło pomazane niczym tablica w szkole, koszula w kratę, usta pobrudzone jagodami, fryzura na Frau Gertrudę i bordowe rajtuzy. Stary młotek zagrał jak idealnie dobrany instrument i z pewnością był to marsz krasnoludków, tych od Królewny Śnieżki. Czyżby bracia Grimm się domagali ode mnie uwagi znowu? W sobotę zamierzam zorganizować leśny plener więc może pociągnę temat. Proszę trzymać kciuki za aurę i modelki. Za mnie nie trzeba bo na pewno dam radę;)

 

paulabyml01

paulabyml02a

paulabyml03

paulabyml04a

paulabyml05

paulabyml06

paulabyml07a

paulabyml08a

paulabyml09a

paulabyml10

 

2 Komentarze

Dodaj komentarz
  1. Lorin Vogel / Paźdź 8 2013 7:08 pm

    leśna sesja będzie? no… to uważajcie na leśnego dziadka, oby nie trafił się taki jak u Sapkowskiego, który wieszał za chałupą półtuszki dziecięce…;-)
    a tak na serio to już się cieszę, bo mam nadzieję, że będzie klimat choć trochę baśniowy 😉

  2. Sylwia / Paźdź 15 2013 11:00 am

    niezla sesyjka, cudna Twoja nowa modelka, przecudna nawet

Skomentuj

